5 Eylül 2012 Çarşamba

1

Eve Gelen Misafiri Siktim

  • 5 Eylül 2012 Çarşamba
  • Unknown
  • Share
  • Merhaba. 26 yaşında 1.75 boylarındayım. daha iki gün önce babam iş yerinde çalışan 22-23 yaşlarında Elif diye bir arkadaşını akşam yemeği yemek için eve getirdi. Daha öncesindede tanışıklığımız olduğu için onla muhabeti kurmam çokda zor olmadı. Elifi ilk gördüğüm andan beri sikmek için yanıp tutuşuyodum. bu da onun farkındaydı ama bana belli etmemeye çalışıyodu. Yemeğe oturduk. Gözlerim hep onun üstündeydi. Evdekiler fark etmesin diye kaçamak bakışlar atmaya başladı. Ondan etkilendiğimin kesin farkına varmıştı artık. çünkü çok alımlı çok güzel ve seksi bir bayandı. Dizlerinin üstüne gelen pileli etek giymiş gelirken bide beni deli etti resmen baştan çıkarttı yemek boyunca. neyse yemek yendi çay doldurmak için mutfağa gitti. mutfakta kimse yoktu. şeker nerde biri bana göstersin diye seslendi. bende hemen atladım tabi. şekeri tezgahın üstüne koymuştu bile. aslında amacı beni mutfağa getirebilmekmiş aslında. bende o an anladım ki on an orda bişeyler olacak. bana sabahtan beri beni süzüyosun ne istiyosun dedi. bende hiç bişey söylemeden yapıştım dudaklarına on saniye boyunca öpüştük. işte bunu dedim. sonra çayları koyduk içeri getirdik. bir yandan çay içiyor bir yandanda onun bacaklarına bakıyodum. oda bunun farkındaydı ve sürekli bana doğru firikikler verip beni azdırıyodu. saat gece 11 oldu. ben artık kalkayım dedi. babamda olurmu öyle bu gece misafirim ol dedi. hiç diretmeden kabul etti. çok sevindim. bu gece kesin onla sikişecektim çünkü. sohbet ilerledikçe ilerledi. herkes yataklarına çekildi. ben bir odada yatıyodum oda karşı odada. heycandan uyuyamıyodum. bir ara kapı açılma sesi duydum. hemen fırladım baktım oydu. bana uyumadınmı dedi. bende hayır seni düşünüyorum dedim. penisim dimdik olmuş hiç fark etmemişim. beni nasıl düşünüyosun o sikinin hali ne dedi. bende anla işte sen nasıl düşündüğümü diyip onu kendi odama attıp saatlerce sikiştik. hiç ses çıkarmadan saatlerce sikiştik. sabah kaltığında ise bacaklarımda derman kalmamıştı. elif de aynı durumdaydı.

    1 Responses to “Eve Gelen Misafiri Siktim”

    Adana Jigolo dedi ki...
    20 Haziran 2019 00:06

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var


    Yorum Gönder